joi, 22 octombrie 2009

Update titlu

După cum se poate remarca, am schimbat titlul blogului din Andrei's blog în Sando's thoughts. De ce? Pentru că doamna profesoară Corina Forăscu, din cauza (sau datorită :D) căreia mi-am tras blog, mi-a atras atenția că toți Andreii din anul I au titlul blogului Andrei's blog și cred și eu că s-a cam săturat.

De ce Sando? Sando este nickname-ul meu și vine de la Sandokan.
De ce Sandokan? Legenda spune așa:
Eram în clasa a IX-a la liceu, se apropia vacanța de crăciun, iar noi, colegii, împodobeam bradul. Ce-mi putea trece prin cap mai mult decât să-mi leg o ghirlandă în jurul capului în stil Rambo. Adi, însă, probabil mă privea dintr-un unghi din care ghirlanda mea părea turban (!?!?!) și-a început... "Bueee, parcă ești Sandokan, haha!! Așa îți spunem de-acuma. Ce faci Sandokan?". Nevoia a făcut (cum se întâmplă deseori și cu numele câinilor) să se găsească o versiune scurtă, ușor de ținut minte :). Și așa s-a născut Sando...



P.S.: De ce thoughts? Am zis că dacă schimb, atunci să schimb cu tot... și mai mult n-am putut.

P.P.S.: E-adevărat. Subtitlul a rămas la fel. Și va mai rămâne o vreme.

3 comentarii:

  1. Nu doar colegii..ci si profii de liceu il strigau Sando :) Si pt noi,fostii colegi,tot Sando ramane ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu o să-l uit niciodată pe Dirig cum mă striga pe terne "Hai, SANDOKAAAN!!"
    Mersi pentru completări, dragă........

    RăspundețiȘtergere